måndag 10 mars 2008

Vad man missar om man sitter för länge

Nerikes Allehandas sportkille Lasse Wirström berättar i sin blogg hur han på sin dator följde rapporteringen från ÖSK-bandyns kvalmatch i Haparanda. När Haparanda i matchens slutskede ökade sin ledning till 5-3 tyckte Lasse att det var läge att göra det toalettbesök som han egentligen behövt göra långt tidigare. Men nu nu när förlusten tycktes vara ett faktum och spänning slut var det äntligen dags. Trots att han av allt att döma inte var hård i magen så hann ÖSK under hans stön- och stånkperiod göra fyra mål och vinna med 7-5.

Jag måste berätta att jag nyligen var med om något liknande även om det inte var lika dramatiskt. Jag följde Allehandas rapportering från matchen ÖSK-Sundsvall på Cypern när jag då ställningen fortfarande var 0-0 måste besöka toaletten. Det tog inte särskilt lång tid, det var bara det lilla som skulle göras, men när jag kom tillbaka till rapporteringen stod det fortfarande 0-0. Det var det hela.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida