tisdag 24 juni 2008

Konserverad gröt och Fluminense

"Vad var det jag sa", väntar jag med att skriva till i morgon. Såvida det då fortfarande finns anledning att återkomma till vad jag sagt en gång. Jag kan ju ha varit ute i ogjort väder när jag påstod att det inte var någon bra idé att bjuda in brasilianska Fluminense ens om de kommit med A-teamet och inte ungdomsupplagan som nu. Det möjligtvis intressanta i kvällens match är inte eventuell sambafotboll utan om ÖSK kan presentera något nyförvärv som ger hopp inför den allsvenska omstarten.

Olrog skrev en gång i tiden om att "allting går att sälja med mördande reklam" och tog som exempel "lagom söt konserverad gröt". Vi får se om det till och med går att sälja ett brasilienskt juniorlag "med mördande reklam".

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida