lördag 14 juni 2008

Wanted- Kaffe-Ragnar!

I början av mitt bloggande i höstas var en av mina stora inspirationskällor signaturen Kaffe-Ragnar som både läste och ofta kommenterade mina bloggar. Men det var länge sedan jag fick ett livstecken från den anonyme kaffeälskaren. Jag funderar ofta och länge varthän han tagit vägen. Har mina bloggar blivit ointressantare? Har han fått magsår av allt kaffedrickande eller är det nåt annat som krackelerar? När jag väger ihop alla spekulationer kommer jag fram till att Kronfogden har varit och hämtat Kaffe-Ragnars dator eller att han av ekonomiska skäl fått säga upp sitt bredbandsavtal. Hör av dig, Kaffe-Ragnar, så jag vet att du lever och har hälsan! Du får säkert låna bibliotekets dator om Kronofogden varit dum.

2 kommentarer:

Klockan 23 juni 2008 kl. 09:33 , Blogger Kaffe Ragnar sa...

Hej Bengt!
Tack för ditt anrop! Jag har tagit det lite lugnare en tid. Andra bloggar har engagerat mig men jag är inne och läser titt som tätt. Det är roligt och jag vill ogärna missa något du skriver.
Jag lovar! Jag ska lägga in några blänkare framöver.
Tack för påminnelsen.
mvh
Kaffe-Ragnar

 
Klockan 24 juni 2008 kl. 06:18 , Blogger Bengt sa...

Hurraaa, Kaffe-Ragnar lever!!!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida