onsdag 21 september 2011

Flack skriver öppet till NA

Revykungen Peter Flack skriver ett öppet brev till Nerikes Allehanda och mästrar tidningen för en okunnig recention av hans senaste skapelse - BURLESQUE.

Eftersom jag inte sett föreställningen kan jag naturligtvis inte avgöra om Peters upprördhet är motiverad. Jag fastnade emellertid för följande fråga i hans öppna brev:

"Skickar tidningen ofta ut recensenter som tycker illa om opera till operaföreställningar och homofober till dragshower?

Ja, det kanske man gör, men därom vet jag föga. Däremot vet jag att man anställt en sportchef som tycker friidrotts-VM är synnerligen ointressant och en tillförordnad sportchef som har tröttnat på fotboll.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida