torsdag 20 december 2007

Uddlings svar kanske kommer

Jag fick idag information om att min insändare, med kritik mot Allehandas sportchef Anders Uddling för hans okunskap om ÖSK:s förmåga att ta hand om lokala talanger, fastnat på tidningens insändarredaktion och aldrig hamnat på Anders Uddlings bord. *"Jag skulle direkt ha svarat på den om jag bara känt till den" sa han till min kontaktman och tillade " se till att jag får den direkt till mig så ska jag svara".

Naturligtvis gjorde jag så, jag sände den direkt till anders.uddling@na.se och fick ett omgående svar. "Jag har gått på julledighet och återkommer till min arbetsplats den 28 december".

Så vi får vänta på Anders Uddlings försvar ett tag till. Kanske till och med till nästa år.

Bengt

* Citatens korrekthet kan jag inte garantera. Det är andrahandsuppgifter. Korrekt är däremot Uddlings mailsvar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida