fredag 11 april 2008

Poängligan - kul tävling med märklig information

Nerikes Allehandas Poängligan är en kul tävling som det inte kostar en cent att delta i. Tre omgångar har gått och jag har inte förmått skrapa ihop en enda ynka poäng, vilket jag kan kritisera Sebastian Henriksson för. Jag har nämligen satsat alla mina resurser, poäng, på Seb som målskytt.

Kanske jag också har distraherats av Allehandas något märkliga information att tävlingen gäller "från bortamatchen mot Brommapojkarna den 12 augusti till hemmamatchen mot Gefle den 28 oktober". Jag bara väntar på den vanligaste av alla tidningens rubriker, nämligen "Allehanda rättar". Något säger mig att den texten är en ettårig fornlämning.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida