torsdag 3 juli 2008

Klara besked till Sixten & Alexander

Visserligen var det en närmast pinsam utskåpning som ÖSK bestods av gästande AIK. Positivt ändå att tränarparet Sixten &Alexander fick klara besked vilka spelare man ska sätta sin lit till i den fortsatta kampen för den allsvenska platsen. John Alvbåge ska per omgående in i laget liksom Anttonen, Bassombeng och danske Olsen, fyra spelare som inte var med från start i dagens match på Behrn Arena.

Jag ska försöka erinra mig hur många bollar som seglat in i Westmans högra kryss de senaste två åren. Jag återkommer med besked om resultatet av mina tankemödor. Dagens "dräpare" verkade, i motsats till många tidigare, tämligen svår för Westman att göra något åt.

4 kommentarer:

Klockan 3 juli 2008 kl. 22:47 , Blogger Kaffe-Holgers kusin sa...

Det är en total felbedömning att ge Westman hela skulden!

 
Klockan 3 juli 2008 kl. 23:28 , Blogger Bengt sa...

Obegripligt att du uppfattar mitt inlägg som att jag lägger hela skulden på Peter Westman. Läs om och kom med en bättre kommentar!

 
Klockan 5 juli 2008 kl. 11:02 , Blogger Pierre sa...

Vad är det som du anser att Alvbåge kan tillföra laget som inte Westman har?

 
Klockan 5 juli 2008 kl. 13:21 , Blogger Bengt sa...

Allt

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida