tisdag 1 december 2009

Tåfjutten inleder nya kapitel i Fotbollsskolan

Det är nu snart ett och ett halvt år sedan jag skrev det senaste kapitlet i min "Fotbollsskola för åskådare". Det var det sjunde avsnittet. Nu tänker jag återkomma med några nya kapitel med kloka råda till passiva åskådare, råd som förhoppningsvis ska ge ökat underhållningsutbyte. Jag skall bland annat fördjupa mig - och läsarna - i det numera så uppmärksammade "tillslaget på bollen". Tror jag ska börja med den sällan utnyttjade men i vissa lägen så effektiva "tåfjutten", eller "tåjagaren", eller "tåpajen". Kärt barn har många namn.

Åttonde kapitlet i "Thörners fotbollsskola för åskådare" kommer förhoppningsvis i morgon

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida