onsdag 31 oktober 2007

Lugn Lagrell

Tycker att Lars-Åke Lagrells svar på Staffan Wermes utfall i sin blog var överraskande hovsamt och balanserat. Jag hade nog väntat mig mer av taggarna utåt och ett ilsket avfärdande av kritiken. Men så kom jag på att när ÖSK nästa år firar 100 så måste nog ordförande Lagrell ge sig in i fiendens kula som representant för Svenska Fotbollförbundet.

Han är inte dum han Lagrell, om nu någon trott det.

Däremot är jag i övrigt inte särskilt imponerad av hans svar. Men det vill jag återkomma till.

Bengt

2 kommentarer:

Klockan 31 oktober 2007 kl. 01:08 , Blogger Kaffe Ragnar sa...

Bengt!
Jag sätter en kopp kaffe på att han skickar någon annan från SvFF styrelse till ÖSK:s 100 årsfirande.
(han anmäler sig säkert på ett annat viktigare uppdrag vid detta tillfälle alt egen semester, sjukskrivning)

Är det ngn som sätter emot?

mvh
Ragnar

 
Klockan 31 oktober 2007 kl. 08:44 , Blogger Inger H sa...

Jag tror du har rätt där ragnar. Han är inte min idol heller........ Lagrell alltså....

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida