tisdag 23 oktober 2007

Lunchagenda

Som självvald såväl ordförande som generalsekreterare i lunchgänget Lunchtolvan sänder jag i alltid i god tid före varje veckomöte ut agendan för mötet. Eftersom jag nu vet att samtliga 13 (!) medlemmarna numer läser denna blog väljer jag nu att distribuera agendan på detta sätt,

AGENDA
vid Lunchtolvans ordinarie veckomöte på Öhmans Kök, onsdagen den 24 oktober 2007.

1.Maten serveras från kl. 11.00
2.Upprop
3. Hälsa Totten välkommen tillbaka från kamelritten i Egypten
4. Analys av den heroiska segern i Borås
5. Uttagning av laget mot Gefle IF
a) frågan om vi ska låta Lars Larsen och hans naturlige efterträdare Nordin Gerzic
spela var sin halvlek. Det vore väl en fin symbolisk handling att låta nuet och
framtiden mötas mitt i matchen. Till publikens jubel.
b) är det lämpligt att i den här betydelselösa matchen släppa fram några av våra
talanger eller skall hjältarna från Borås Arena få visa upp sig?
6. Tränarfrågan
7. Frågan om förnyat förtroende för ordföranden/generalsekreteraren
8.100-årsjubileét nästa år
9. Avslutning

Bengt Thörner
Generalsekreterare

Bengt

3 kommentarer:

Klockan 23 oktober 2007 kl. 10:59 , Blogger Kaffe Ragnar sa...

Hej Bengt!
Jag hoppas att era lunchmöten protokollförs och läggs in på din blog.

 
Klockan 24 oktober 2007 kl. 00:24 , Blogger Bengt sa...

Jag känner igen signaturen Kaffe-Ragnar sedan jag besvarade inlägg på ÖSKs hemsida. Protokollen från Lunchtolvans möten kommer inte att läggas in på min blog. Framförallt därför att de oftast är rena nonsensprotokollen och inte intressanta för andra än medlemmarna i lunchgruppen

Bengt

 
Klockan 24 oktober 2007 kl. 05:13 , Blogger Kaffe Ragnar sa...

OK. Jag får hålla tillgodo med agendorna och bara låta mig ana vad som pratas över lunchbordet.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida