lördag 28 februari 2009

Jag lovar...

Om det kan intressera ärade läsar lovar jag på heder och samvete att aldrig köpa en tidning som på löpsedel eller förstasida puffar för ett innehåll som gäller Victoria Westling och/eller Daniel Bernadotte. Det må gälla kvällspress eller colorerad press. Undantag; jag kommer även fortsättningsvis att prenumerera på Nerikes Allehanda och ETC Örebro. När det gäller den senare avisan kommer royalistiska artiklar där vara synnerligen sällsynta och då djupt kritiska mot pinsamheterna. Hur många följer mitt exempel?

1 kommentarer:

Klockan 10 mars 2009 kl. 06:37 , Blogger Kal Ström sa...

Jag kan göra samma löfte, men jag kan egentligen inte alls motivera varför jag prenumererar på ETC Örebro. Maken till usel tidning har jag sällan skådat.

Den är dålig på alla sätt. Formen, texterna och innehållet. Buu.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida